V – Visul

Aşa. Acum gândeşte-te că sunt acolo, lângă tine. Întinde-te liniştit pe canapea şi lasă-ţi mintea să zboare. Te mângâi uşor pe creştet şi îţi alung toate gândurile negre. Voi sta lângă tine până ce adormi. Te sărut pe pleoape şi îţi dau drumul uşor la mână. Acum te poţi descurca şi singur. Fugi şi visează tot ce doreşti, doar să fie ceva frumos. La plecare voi încuia uşa, să nu te deranjeze nimeni. Aşa, fi băiat cuminte şi lasă-mă să te învelesc. Nu, dă-mi drumul, ştii doar că nu pot rămâne. Niciodată nu am voie să rămân. Te mai sărut odată, încălzindu-ţi buzele şi plec călcând uşor, nu vreau să te trezeşti. Te vei supăra precum un copil şi îmi vei cere să rămân. Iar eu te voi privi şi voi ştii că nu pot trece de uşă. Somn uşor, dragul meu!

Se trezi buimăcit şi tremurând. Acelaşi vis de luni de zile. Putea să jure că-i simţea încă parfumul şi căldura buzelor. Fruntea tânjea după mâna ei şi ochii îi implorau prezenţa. Dar era doar un vis stupid. Un duş rapid şi rece, aceleaşi haine din ziua precedentă şi plecă de nebun prin oraş. Azi nu avea chef de nimeni. Se pierdea prin mulţime, dar gândurile nu-i dădeau pace.

Ah, mă scuzaţi. Nu am vrut, eram cu gândurile aiurea. Stai liniştit. Era şi timpul să mă vezi în sfârşit.

Ridică privirea.

Era ea.

Colţul cu păreri:

